2014. augusztus 30., szombat

Top 5 női karakter - játék

Sziasztok!
Na már csak két nap, izgultok? Én nagyon.
Mielőtt azonban egy új résszel érkeznék, egyik hűséges olvasóm, Elsie jelölt egy játékra, aminek az a lényege, hogy meg kell neveznünk az 5 kedvenc filmes és könyves szereplőnket. Íme az enyémek:

5. - Kalinda Sharma - A férjem védelmében
Én nagyon megkedveltem őt, rejtélyes, izgalmas karakter, aki bevállalós, meg tudja védeni magát és mindig eléri amit akar. Szeretem az ilyen és az ehhez hasonló karaktereket, szóval egyértelmű volt, hogy már az első évadtól kezdve ő a kedvencem. Soha nem tudhatod, hogy mit fog tenni a következő részben.

4. Anna Karenina - Anna Karenina
Nem tudom olvastátok-e a könyvet, vagy láttátok-e a filmet, de nekem az egyik kedvencem. Anna egy olyan korban lépett ki a boldogtalan házasságából, amikor ez még nem volt megszokott, a szívére mert hallgatni és a szerelmet választani. Inkább a megvetést választotta a boldogtalanság helyett.

3. Spencer Hastings - Pretty Little Liars
Imádom. Okos, szarkasztikus, vicces. Szerintem Troian remekül alakítja, rendkívül jól tudok szórakozni a beszólásain, de tényleg. Szerintem a legjobban eltalált karakter a sorozatban.

2. Letty - Halálos iramban
Letty volt valamilyen szinten Cassie ihletője, szóval nem tehetem meg, hogy nem kerül fel erre a kis listára. Őszinte, belevaló, rettenthetetlen lány, akiben igen van egy kis sötétség is. Michelle Rodriguez pedig remek választás volt hozzá, hisz ő a való életben is ilyen.

1. Catherine Earnshaw - Üvöltő szelek
Ez az a künyv, amit akárhányszor el tudnék olvasni, most viccen kívül. Tudom, nagyon sokan nem szeretik, hisz nem happy end a vége, de a romantikus regények közül ez áll leginkább közel a valósághoz. És igenis lehet kedvelni Catherine-t is, hisz rendkívül intelligens és erős nő, aki kihozta mindig a maximumot a lehetőségeiből. Én személy szerint nagyon szeretem őt.

Akiket meghívok erre a kis játékra:
Sparkling Angel
Sophie Summers
Do Ryan
Gabby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése