2014. augusztus 7., csütörtök

Új blogok - avagy a szünetben egy kis önreklám

Sziasztok!
Szóval, csak azért ugrottam fel, hogy szóljak, ha esetleg van olyan, akinek hiányozna az írásom, nemrég nyitottam egy új Harry Styles fanfiction, Your love címmel, sok szeretettel várok mindenkit, kritikát, hozzászólást szívesen fogadok :) Ez egy kicsit más stílus, mint ez a blog, de azért remélem lesz olyan, akinek elnyeri a tetszését!
http://harrystylesyourlove.blogspot.hu/


A másik blog, amit szintén én írok egy életrajzi blog, a híres modellről Behati Prinsloo-ról. Ez nem lesz nagyon hosszú, viszont tényleg nagyon érdekes élete van, ha valakit érdekel, oda is szívesen várok mindenkit, aki esetleg nem csak a 1D-ről, illetve Harryről olvasna! Kezdés: holnap reggel!

http://behatiprinsloofanfic.blogspot.hu/
Illetve lenne még egy, amire fel szeretném hívni a figyelmeteket, igaz ezt nem csak én írom, egy barátnőmmel Sparkling Angellel közösen. Valószínű a jövőhét folyamán fog megnyílni, amint kész lesz a fejléc. Ennek a műfaja fantasy! 

Ennyi voltam, remélem lesznek olyanok, akik benéznek és olvasni fogják valamelyik új blogomat :) Ez természetesen nem jelenti azt, hogy az SOML el lesz hanyagolva, szeptemberben kezdés :)
 
Ölellek titeket:
Raquel                                                                                                                                              



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése