2014. június 10., kedd

Köszönet: túl a 10000-en

Sziasztok!
Mint látjátok túlléptünk a 10000 oldalmegtekintésen. Le sem tudom írni nektek, hogy mennyire örülök ennek. Kevesebb, mint három hónap alatt sikerült elérni mindezt, hihetetlen hálás vagyok ezért! Köszönöm nektek!!!
Voltak jó idők és hullámvölgyek, de 22 állandó feliratkozóm van, amit nem tudok eléggé megköszönni! Minden részhez kapok visszajelzéseket, komolyan ti tartjátok bennem a lelket, örülök, hogy vagytok nekem!
A történet és a blog is kapott már hideget és meleget, mióta fenn áll, volt olyan időszakom, amikor majdnem ott tartottam, hogy abbahagyom, de ti mindig itt voltatok nekem, és most elérkeztünk ehhez a hatalmas számhoz, amiről még álmodni sem mertem. 
Szombaton új rész, ezt megígérhetem, vasárnap pedig a blogverseny három kategóriájában is nyertest hirdetek.
Még egyszer köszönöm, hogy itt vagytok nekem és nagyon szeretlek titeket, azért a sok jóért, amit adtatok nekem!
Szombaton találkozunk, addig is ölel titeket:
Raquel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése