2014. június 1., vasárnap

Eredményhirdetés #1 - Legszebb fejlés és legegyedibb szereplőgárda

Sziasztok!
Eljött hát az első eredményhirdetés ideje is! Rengeteg gyönyörű fejlécet néztem meg, nagyon nehéz volt dönteni. A legegyedibb szereplőgárdánál is sokkal több jelöltem volt, mint három, de sajna dönteni kellett! Akik nem győztek ne keseredjenek el, legközelebb ők lesznek elől, én legalább is mindenkit legszívesebben győztesnek hirdetnék!
Kérem viszont azokat, akik bekerültek az első háromba, hogy küldjenek egy e-mailt a wearealive07@gmail.com címre, hogy meg tudjuk beszélni a nyereményeiket!
Gratulálok a nyerteseknek és ölellek titeket:
Raquel

Legszebb fejléc:

3. helyen végzett



AudreyFictions
gratulálok!



2. helyen végzett



Emily Rose
gratulálok!




Az első helyen pedig






Gabby 
végzett, gratulálok!




Legegyedibb szereplőgárda:

3. helyen végzett



Laine N.
gratulálok!



2. helyen végzett




Lucy
gratulálok!




1. helyen végzett








Vivian Leite
gratulálok!



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a díjazást, már írtam is e-mailt :)
    Üdv:
    Vivian Leite

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazán nincs mit, megérdemelted!
      Gratulálok!

      Törlés
  2. Köszönöm szépen, bearanyoztad a napomat! :)) Írtam Neked emailt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ennek igazán örülök, gratulálok még egyszer!
      Ölellek!

      Törlés