2014. április 26., szombat

Szavazás + kérés


Sziasztok!
Ezúttal egy kéréssel fordulnék hozzátok! Indultam egy blogversenyen, ahol a legjobb író kategóriában az olvasók dönthetik el az eredményt. Arra szeretnétek kérni titeket, ha időtök engedi és kedvelitek a blogot, akkor szavazzatok!

Link: http://directionerekide.blogspot.hu/


A másik, amiben a segítségeteket szeretném kérni, hogy mivel én nem nagyon (tehát egyáltalán nem) tudom kezelni a photoshoppot, kéne nekem egy olyan oldal/személy, aki tud két személyt összephotoshoppolni . Kérlek, ha ismertek ilyet, akkor írjátok meg nekem!


Köszönöm szépen ha segítetek nekem!
Ölel titeket:
Raquel

2 megjegyzés:

  1. Szia. :)
    Természetesen szavaztam a kedvenc írónőmre, ez nem is kérdés.
    Photosoppal nem tudok segíteni, mert abban én vagyok a legnagyobb analfabéta. :(
    Mia xx

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen a szavazatot!
    Ölellek!

    VálaszTörlés