2014. április 5., szombat

5. rész - Indulnak a pletykák?

(Cassie)

Türelmetlenül kavartam meg a kávémat. A mai napom egyszerűen szörnyű volt. Nem elég, hogy iszonyat másnapos voltam, még egy sor hivatalos eseményen is részt kellett vennem. Mindennek tetejében még a bátyám is felhívott, hogy ebédeljek vele. Nem értettem: általában szeret levegőnek nézni. Most meg hirtelen minden vágya az, hogy velem kajáljon. Az emberek rejtélyesek...

Ránéztem az órámra. Blake már 10 percet késett. Nagy általánosságban sem volt az erőségem a türelem, de ma még kialvatlan is voltam. Nem túl jó párosítás. Elhatároztam, hogy ha egy öt percen belül nem lesz itt, akkor tőlem kajálhat egyedül.

Már éppen álltam fel, mikor egy fekete nadrágos, fehér pólós srác huppant le az asztalomhoz. Beletúrt a hajába, majd zöld szemével vádlón végigmért. Nagyot nyeltem. Harryt utoljára ma reggel láttam a kanapémon és a legközelebbi találkozást elnapoltam volna a végitélet napjáig. Tegnap egyszerűen csak kiengedtem a kezemből az irányítást. Mindig ez van, amikor Rihannára hallgatok.

- Bocsi, de várok valakit - nyögtem ki. Nem úgy tűnt, hogy ez meghatná, továbbra is csak bámult, amitől iszonyúan zavarba jöttem. Az egész helyzet rettentően kínos volt. - Nézd, bocsi, hogy reggel csak úgy eltűntem, de dolgom volt és...

- És le akartál rázni - vágott a szavamba. Elpiruló arcom elárulta, hogy igaza van. 

- De te nem igazán akarod ezt hagyni... - állapítottam meg, és mélyen belenéztem a szemébe. Ez meglepte. 

- Csak furcsa, hogy egyszer velem akarsz lenni, máskor meg legszívesebben nem is ismernél. Pedig úgy tűnt, hogy tegnap jól érezted magad velem.

A földet bámultam elmélyülten. Hogyan magyarázod meg valakinek, hogy pont az a baj vele, hogy nagyon is jól éreztem magam?

- Figyelj - szólaltam meg végül, de még véletlenül sem néztem volna a szemébe - nagyon rendes srácnak tűnsz...

- Jaj, ne már! Ha le akarsz rázni, akkor legalább ne az általános rizsát mondd! - úgy tűnt elég pipa rám - Most jön az a rész, hogy "nem a te hibád, hanem az enyém"?

Becsuktam a szemem. Harry nem adja könnyen magát. Én is egyre dühösebb lettem. Miért nem akarja felfogni, hogy nem akarok tőle semmit? Miért nem mondhatom végig a mondatot és mehet mindenki a maga dolgára? Miért?!

- Oké, miért beszélgetünk, ha nem engeded, hogy befejezzek egy mondatot? - csattantam fel - úgy tűnik nem érdekel a mondanivalóm, akkor meg miért fárasztasz itt?

- El akarok menni veled randizni - közölte. Nem kérdezte, simán csak kijelentette.

- Nem randizom - hasonló hangsúllyal válaszoltam.

- Akkor nevezzük simán film nézésnek. Te ülsz egy moziszékben, én meg egy másikban.

- Hiperaktív vagyok, nem tudok végigülni egy filmet.

- Mindenre lesz kifogásod, nem igaz? - kérdezte.

- Most, hogy ezt tisztáztuk, békén hagysz végre? - kérdeztem vissza.

- Nem, nem hinném.

Gesztikulálatlan hang jött ki a torkomon, majd felpattantam. Elegem volt belőle. Idegesített és csak még jobban megfájdult a fejem. Komolyan, ha lett volna valami a közelemben, tuti, hogy hozzá vágom. 
Elindultam a kocsi felé, de hallottam, hogy a léptek követnek. Vissza fordultam és nem is tévedtem, Harry csak alig két lépésnyi távolságra volt tőlem. 

- Na jó, ez már zaklatás - böktem mellkason - szállj le rólam. Nem tudom világosabban megfogalmazni: köztem és közted nem lesz soha semmi. És most én hazamegyek. 

Magabiztosan elindultam, de mintha még hallottam volna, hogy azt dörmögi: "még meglátjuk".

---

Kábán ültem a nappaliban és a TV-t bámultam, de a szavak nem jutottak el az agyamig. Nagyon-nagyon szerettem volna aludni, de ez nem lett volna bölcs dolog. Fél órával ezelőtt küldtem SMS-t két legjobb barátnőmnek, reméltem, hogy nem sokára ideérnek. Nem tudtam magammal mit kezdeni és az még jobban felidegesített, hogy nem tudtam kiverni a fejemből Harryvel folytatott beszélgetést. És ha már itt tartunk, magát Harryt sem.

Végre valahára megszólalt a csengő, én meg szaladtam ajtót nyitni. Rihanna a megszokott hevességével rontott be az ajtón, amin már csak mosolyogni tudtam. Másik barátnőm, Behati viszont nem festett túl jól. Úgy tűnt, mintha csak nem rég hagyta volna abba a sírást, de azért megpróbálta tartani magát.

- Mi a baj? - kérdeztem ijedten.

- Oh, igazán semmiség - felelte legyintve, de szigorú tekintetemre ennyit válaszolt - Csak a szokásos.

Elhúztam a számat. Alapból bírtam Behati vőlegényét, Adamet, de néha hatalmas barom tudott lenni. 2 éve voltak együtt és ez alatt az idő alatt már rengeteg drámájuk volt. Legutóbb Adam megcsalta őt egy másik modellel. 

Megöleltem Behatit, aki szipogva csak ennyit mondott:

- Tényleg nincs nagy baj, csak kicsit kiborultam - eltolt magától és elmosolyodott - de most miattad vagyunk itt. Nem akarlak megbántani, de nagyon rosszul festesz!

- Hosszú és kimerítő éjszakája volt - kiabálta Rihanna a nappaliból - remélem jó alaposan megdolgoztattad Harry barátunkat.

Megforgattam a szemem, Behati pedig kérdőn nézett rám. Fejemmel intettem, hogy menjünk be a nappaliba. Ismét belehuppantam a fotelbe, amelyből az előbb felkeltem.

- Nem történt semmi - közöltem, mire Riri csalódott képet vágott - ne nézz így! Még nem vagyok erre felkészülve. 

- Nem azt mondtam, hogy menj hozzá - felelte - csak azt, hogy engedd ki a fáradt gőzt.

- Tudod, nem mindenki képes arra, hogy csak úgy összefeküdjön valakivel, akit csak most ismert meg - szállt bele a beszélgetésbe Behati is - Nem sértés!

- Nem vettem annak - valóban, Rihanna nem tartozott azok közé, akik ilyen beszólásokat magukra vesznek - szóval leráztad?

- Próbáltam - feleltem, majd elmeséltem nekik a beszélgetésünket. 

- Szerintem, ez csak egy kis fellángolás, majd elmúlik - jelentette ki Riri és már indult is a konyha felé, hogy szerezzen magának valami innivalót.

Behati megvárta, amíg lépteinek zaja elhalkul és csak utána szólalt meg.

- Szerinted is csak ennyi? Egy fellángolás?

- Fogalmam sincs - feleltem - Nem tudok túl sokat róla. Csupán annyit, hogy brit, énekel és tetszik a haja.

Behati felnevetett.

- Ezek tényleg elég felületes információk. Amihez hozzáveheted azt is, hogy makacs. Végig azon gondolkodtam, vajon hogyan vette rá Blake-et, hogy megszervezze ezt a találkozót.

- Passz. De azt tudom, hogy ezért még kinyírom a bátyámat. 

Mielőtt tovább beszélgettünk volna Cece rontott be a nappaliba.

- Láttad már ezeket? - kérdezte és villámló tekintettel nézett rám.

- Nem hiszem - válaszoltam, tekintve, hogy egy csomó pletykalapot tartott a kezében, amiket már alapból kerültem.

- Talán érdemes lenne elolvasnod  - erre ledobta az összes újságot az előttem lévő dohányzóasztalra. 

Rihanna pont azt a pillanatot választotta a visszatérésre, amikor én hangosan felnyögtem. Az előttem fekvő címlapokon én voltam. Ráadásul Harry társaságában.

Harry Styles legújabb hódítása?
Elcsípve! Harry Styles kora délután távozott Cassandra Clarke otthonából!

Becsuktam a szemem és elszámoltam tízig. Ez nem történhet. Mondjuk számíthattam volna rá. Ebben a városban egyszerűen nem lehet magánélete az embernek. Ismét a címlapra néztem, ahova kézségesen kiírták, hogy folytatás a 2. oldalon.  Mikor megkerestem az adott oldalt, nem lettem sokkal boldogabb. Nem csak arról voltak képek, ahogy Harry elmegy innen, hanem arról is, amikor délután a kávézónál beszélgetünk. Nem volt kedvem elolvasni a hozzá tartozó szöveget, bár úgy gondoltam ennél rosszabb már úgy sem lehet.

Bár már úgy tűnt a 19 éves szívtipró magánélete rendeződik - a hét elején hivatalosan is cáfolta kapcsolatát Kendall Jennerrel - már is újabb pletyka ütötte fel a fejét. Híresztelések szerint Mr. Styles sármjának legújabb áldozata ismét egy modell, még hozzá a Victoria's Secret csillaga, Cassandra Clarke. 
A pletykákat képek is megerősítik. Tegnap este tartották Cassandra 21. születésnapját, amin Harry is részt vett. Egy szemtanú így mesélt a tegnap estéjükről: "Folyamatosan együtt voltak, táncoltak, ölelgették egymást. Egyértelműen úgy viselkedtek, mint egy szerelmes pár." Ha ez nem lenne elég, kora délután fotók készültek Mr. Styles-ról, ahogy elhagyja a modell házát - jóval a többi vendég távozása után.
De Harry és Cassandra nem bírták sokáig egymás nélkül. Pár órával később ismét találkoztak, hogy együtt kávézzanak és a képek tanusága szerint igen élvezték egymás társaságát.
Már csak az a kérdés, hogy ez ismét egy Harry pár napos kapcsolatai közül vagy ebben az esetben végre megtalálta a szerelmet?

- Mi az. hogy a képek tanusága szerint jól éreztük magunkat? - kérdeztem mikor abbahagytam az olvasást. Riri és Behati a két vállam felett szintén olvasott - éppen vitatkoztunk, könyörgöm! 

- Ez a bulvársajtó, édesem - mondta Rihanna - ha valami fehér, akkor bebizonyítják, hogy fekete, ha ez azt jelenti, hogy több újságot tudnak eladni.

- Így van - bólintott Cece, aki még mindig ott állt - Mit akarsz ezekre reagálni?

- Semmit? Miért kéne a rengeteg pletyka közül éppen erre reagálnom?

- Mert ennek a srácnak rengeteg rajongója van - felelte Cece gondolkodás nélkül -  egy részük igen csak fanatikus. Nos, ők mindenképp neked fognak esni. Főleg a közösségi oldalakon.

- Fantasztikus. Akkor pár napig nem olvasok Twittert - kezdtem elveszteni a türelmemet.

- Tudod, mi a legjobb orvosság a pletykák ellen? - kérdezte Riri - egy jó kis buli!

Bár még emlékeztem arra, hogy Rihanna egy hasonló tanácsa miatt vagyok most is ebben a helyzetben, egy buli, ahol minden bajomat elfelejtem egyáltalán nem hangzott rosszul.

- Nem hinném, hogy... - kezdte Behati, de a szavába vágtam.

- Benne vagyok! Irány az éjszaka!

2 megjegyzés: