2014. október 15., szerda

Helyzetjelentés és változások

Sziasztok!
Először is szeretném azzal kezdeni, hogy ne haragudjatok, amiért nem tettem fel új részt. Ha finoman akarok fogalmazni, akkor extrém elfoglalt vagyok, sajnos nem volt időm és legfőképpen energiám írni. Viszont azt megígérem, hogy lesz ezen a héten rész.
Ezzel összefüggően. Mivel hetenként változik a beosztásom nem ígérem meg, hogy melyik napon hozok részt. Minden héten lesz, de hogy melyik nap, azaz időmtől és főleg a szabadnapomtól fog függni. Remélem megértitek.
Végül, de nem utolsó sorban. Nagyjából megvan a második évad története, ami a történet végét is fogja jelenteni. Több okból is erre a döntésre jutottam. Először is egyre kevésbé kapok visszajelzéseket. Ez nem tudom, hogy azért van-e, mert unjátok a történetet, vagy nincs időtök, de ez kissé elszomorít. Azonban nem ez az egyetlen ok. Szeretnék több energiát fordítani a Your Love című blogomra, ami most kezd olvasottabbá válni, meg vannak még egyéb ötleteim is, szóval nem zárom ki, hogy új történetbe is kezdek. Persze időtől függően. 
Tehát azt mondanám olyan január közepéig lesz frissítés. Az összesen annyi, mint még 14 rész.
Bocsánat, ha valakit untattam és köszönöm annak, aki elolvasta.
Ölellek titeket:
Raquel

2 megjegyzés:

  1. Nem untattál, sőt örülök, hogy kaptam híreket a történésekről. Sajnálom, hogy már csak 14 rész van hátra, mert imádom, amit írsz, de te tudod, mi a legjobb, és mikor kell valamit abbahagyni. Nekem sincs sok időm a tanulás és egyéb fontos elfogaltságok mellett írni, de majd remélem le tudok ülni valamikor, és a folytatni a saját történetem, hiszen rengeteg ötletem van, de nem tudok rá időt szánni ennyi minden mellett, és ezért szerintem senki sem haragszik azért, mert nem jönnek sűrűn a részek xx

    VálaszTörlés
  2. Én próbálok kommentelni, mert tényleg nagyon jól írsz, de a koleszban olyan szinten nincs wifi, hogy semmit nem tudok megnézni, és nagyon sokat is kell tanulnom. Alig-alig jut időm másra. Én sem hibáztatlak, mert úgy cselekszel ahogy te azt jónak látod és ahogy a te szabadidődből kitelik. Mindenesetre nagyon várom a folytatást.
    Puszi, Lyra Marlowe (aka Elsie Flannery)

    VálaszTörlés